Monday 11 March 2013

KENAPA SAYA SUKE SNE??


KENAPA SAYA MEMILIH SNE????

1. MLM yang pertama buat konsep RM1 = 1pv (Kalau jumpa MLM cmni gtau i ye)

2. Plan Marketing yang sgt senang... 3 bulan nk dpt 5 angka...xsusah.. :-)

3. Upline yg best222..power222...sharing is caring...

4.  PRODUK HEBAT...i makan SNE, BE...5bulan..mmg hasil yg sungguh menggembirakan... 
     korang yg dh mkn.mesti tau kenapa sye ckp cmni...

5. Event die best..yg ni mak suke...sb ada DANCE.. terbaru dance APO KONO EJANG versi 
    GANGNAM STYLE...hehehe

6. Produk senang jual sb produk terlalu hebat di pasaran DUNIA...

7. Dan yang best sekali.... kenapa sye suke SNE??? Sebabnya...sepanjang hidup saya buat MLM.. xpernah dpt cek atas nama sendiri yg diberikan oleh syarikat MLM bernilai RM1XXXX.00


Ini personal cek saya utk bulan 2, 2013.. xtermasuk parking2 saya...
i ada parking 4 org ahli keluarga saya dalam rangkaian saya.. dan total semua bernilai RM22XXX.00


Part ni yang mak suke.....korang xnk bersama SNE  xpe... hak masing2...tp sape2 g nk berjaya bersama saya...come to mama... hehehe 
mari2.. sms/wassap saya 0196632811


No comments:

Post a Comment